Thursday, August 19, 2010

Δεν θέλω ΤΕΒΕ λέμε

Το σύστημα του ΤΕΒΕ δεν θα το καταλάβω ποτέ. Ενταξει αν εισαι έμπορας, εχεις υπαλλήλους και μπαινεις στο ταμείο εμπόρων. Τι γίνεται αμα είσαι ξυλογλύπτης και πουλάς τα έργα σου ένα κομμάτι κάθε τόσο;
Δεν τους ενδιαφέρει, πρέπει να πληρώνεις εισφορες οι οποίες με τα χρόνια αυξάνονται. οχι αντικειμενικά και ανάλογα με τα έσοδά σου αλλα βάσει δικών τους αναγκών. Εχεις δεν έχεις.
Και πες, οτι εισαι γυναίκα και για 4 μήνες θες να γεννήσεις, να θηλασεις, να σταματήσεις τελος πάντων όπως κάνουν οι φίλες σου που ειναι στο ΙΚΑ. Δεν μπορείς. Η σταματάς και ξαναματαπληρώνεις έναρξη, η τους πληρώνεις νταβατζιλικι.
"Μα καλοί μου άνθρωποι, αν με απαλλάξετε το 4μηνο εκείνο είναι σαν να παραδέχεστε οτι δικαιούμαι να γεννήσω,ειναι δυνατόν να γεννάω και να κόβω ξύλα για να σας πληρωνω γαμησιάτικα; 'Ηδη πληρώνω τα δικά μου σε 9 μήνες!"
Και που πας στον συνήγορο του πολίτη, τι σου λένε;
Με μια ξερή επιστολή οτι "δεν γίνεται τίποτα".

Γιατί;

Γιατί να μην γίνεται τίποτα; Με βάζεις θέλω δεν θέλω σε ένα ταμείο που μου ζητά να πληρώνω μια περίθαλψη η οποία δεν συμπεριλαμβάνει οδοντίατρο, ούτε ομοιοπαθητικά. Τα οποια έχουν κερδίσει εδαφος σε πολλούς γιατρούς πλέον.

Γιατί;

Γιατί μου παιρνεις λεφτά με το έτσι θέλω; Τουλάχιστον μην με κοροιδεύεις οτι το κάνεις για μένα, για την υγεία μου και το καλό μου. Χέστηκες για μενα. Σαν Φεουδάρχης περνας κάθε μήνα και ζητάς τα 3/4 της σοδειάς μου, και εγώ το πώς θα ζήσω είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο.

Γιατί ο μεταφραστής να είναι στο ΤΕΒΕ; Ο συγγραφέας, ο ξυλογλύπτης, ο καλλιτέχνης τελος παντων που ζει λιτά και πουλάει σποραδικά;
Πληρώνει ΦΠΑ και φόρο, δεν φτάνει;
Ποση αιμορραγία θα αντέξει η τσέπη του πριν "κλατάρει" τελείως;

Το ΤΕΒΕ ειναι ο μύλος που όλα τα αλέθει. Οπου δεν υπάρχει εργοδότης, μπαίνει ο χαλκάς. Εχεις μια ιδέα; Θα σε στραγγίξουν εφοριακά και ασφαλιστικά έτσι ώστε η ιδέα σου να φέρνει χρήματα στους απο πάνω και εσύ να ζεις φτωχά. Δεσμευμένος.
Ποια ανάπτυξη της οικονομίας και ποια πρωτοβουλία να δείξει ο οποιοσδήποτε, οταν μια ιδέα για να υλοποιηθεί, ένα ταλέντο για να μεταφραστει σε επιβίωση γίνεται θρύψαλλα κάτω από το αλεστήρι;
Ολοι ίδιοι, όλοι να δίνουμε, όχι για το καλό μας, αλλα για να μην τεντώσει πολύ το λουρί μας και ξεμακρύνουμε από το έδαφος.


Δεν θέλω ΤΕΒΕ.
ΙΚΑ δεν θέλουν οι εργοδότες.
Γιατί δεν ζητά το κράτος να διαλέγει ο καθένας την ασφάλισή του (να ειναι και ιδιωτική) και να ειναι υποχρεωτική;
Γιατί δεν βάζει μετά φόρο στις ασφαλιστικές;
Γιατί να παίρνεις έναν λάο που έμεινε στην ιστορία για την τέχνη, τον πολιτισμό και την φιλοσοφία του και τον εκμηδενίζεις, τον ακυρώνεις και δεν του δίνεις τα εφόδια να αναπτύξει τα ίδια χαρίσματα, μέσα από το επάγγελμά του;

Δεν θέλω ΤΕΒΕ, λέμε.
Δεν με φροντίζει.
Δεν μου παρέχει "ασφάλεια".

No comments:

Post a Comment